lunes, 23 de noviembre de 2009

Crónica de la CAA del 20-P.


Pese a que la tarde del vienres foi una tarde de lluvia mas de 150 persones sumaronse a la manifestación convocada pola CAA a les 20 hores.
Tres una pancata na que podía lleese " +TRABAYU - POLITICOS" los manifestantes tomaron la carretera en Naval Xixón, ya que la policia nun fizo'l so trabayu.
La primera parada foi na puente xunta la comisaria nazional onde s'escolingó una pancata na que podía lleese "EQUÍ MATARON A DAVID BLANCO" con una flecha que señalaba la comisaría n'alcordanza del rapaz muertu nos sos calabozos el pasáu 26 d'Avientu del 2008 y cuyu casu siguí ensin esclariase.


Nuna manifestación combativa traques de petardos y canticos como "+ TRABAYU - POLICÍA" "OBRERU DESPEDÍU, PATRÓN COLGÁU" "PUXA ASTURIES ANTIFACISTA"... acompañaron a los antifacistes peles cais de Xixón que portaben banderes asturianes y de collores que portaben los militantes de la CAA.
Al finar la manifestación, fizose un mural na Casa Sindical cola cara de David Blanco y n'alcordanza de toles victimes de la dictadura de la democracia.
Dende la CAA valorose positivamente la manifestación ya que yera la primera que se convocaba unicamente como CAA.


L'anecdota foi protagonizada por unos megasuperactivistes neonanzis que demientres la manifestación trescurria peles cais xixoneses tiraron una bengala a la ANARXYA DISTRY, situada nos baxos de la casa sindical, glayaron " arriba ejpaña" y volvieron a metese nel so BMW pa dir, de xuru, a cellebrar tan importante trunfu de les idees supremacistes.






Pela nueche mas de 400 persones vibrarón col
ASTURIES ANTIFA ATTACK. La CAA agradez a SC GANJA SOUND, NEBULA SELEKTAH, DORIS, GOMERU, A QUEMARROPA y DIXEBRA LA SO DESINTERESADA COLLABORACIÓN, a tolos collaboradores y militantes l'esfuerzu realizáu y al publicu la so presencia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario