domingo, 24 de enero de 2010

Concentración de la CSI escontra la reforma llaboral


La Corriente Sindical d’Izquierda convoca una concentración pública escontra la Reforma LLaboral que’l Gobiernu ta apautando anguañu coles organizaciones empresariales y los sindicatos CCOO y UXT.



Esta concentración va tener llugar el prósimu vienres 29 de xineru, n’El Parche (plaza l’Ayuntamientu) d’Avilés, entamando a les 19:00 hores. Pa la C.S.I., esta nueva Reforma Llaboral "apareya otra vuelta de tuerca más na estratexa de facer pagar a los y les trabayadores los costes d’una crisis de la que nun son culpables y que namás se debe a l’avaricia y la irresponsabilidá de la patronal y a la pasividá’l Gobiernu, CCOO y UXT ante los sos desmanes".

El despidu de baldre, l’allargamientu la edá xubilación, la reforma y amenorgamientu les pensiones, abaratar y facilitar entá más los Espedientes de Regulación d’Emplegu, nuevos contratos basura o rebaxar les cotizaciones empresariales a la Seguranza Social, son dalgunes de les custiones que se tan negociando y que 'van suponer más precariedá llaboral y peores condiciones de vida y trabayu pal conxuntu los y les trabayadores. A la fin, un nuevu ataque a los drechos de la clas obrera, cola complicidá activa de los dirixentes de CCOO y UXT' esplica'l sindicatu asturianu.

Según CSI, la patronal quier más beneficios, el Gobiernu necesita “paz social” y los sindicatos mayoritarios precisen subsistir, precisen financiación pa continuar coles sos estructures, los sos lliberaos y los sos privilexos. 'Asina, too apunta a un alcuerdu ente ellos que van pagar los y les trabayadores con más paru, más desigualdaes sociales, más probitú y más represión' camienta'l sindicatu.

Ante too ello, dende la CSI vese necesario que la clas obrera atope 'la so fuercia comu coleutivu, tornando´l llugar de trabayu nel escenariu de la llucha social y faciendo un sindicalismo alternativu que-y ponga frenu a esta nueva agresión'.

Noticia d'Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario