domingo, 24 de enero de 2010

Darréu entama una concentración escontra la parada militar en Sieru esti vienres, y ufierta un espaciu xunitariu a otros coleutivos.




Darréu escontra’l paséu de les fuercies d’ocupación en La Pola Sieru

La organización revolucionario ya independentista Darréu quier amosar la so refuga al desfile militar que l’exércitu español fadrá esti prósimu 29 de xineru en La Pola Sieru. La parada militar del Reximientu Príncipe vien d’una moción del Partido Popular sofitada pol PSOE. Asina l’equipu de gobiernu de La Pola Sieru pidió’l desfile a Cabo Noval y nel acuartelamientu aceptaron dafechu.
El paseín de les tropes españoles sedrá pela Cai Alcalde Parrondo, perimportante via de La Pola, y cerca de la Plaza Cubierta. La finalidá pal ayuntamientu de Sieru ye rindir homenaxe a los 154 militares que fueron en supuesta misión de “ paz “ al Líbano y vindicar el papel de cabo Noval.
Dende Darréu queremos amosar la nuesa refuga a esta Parada Militar en La Pola Sieru, asina como cualesquier otra manifestación militarista n’Asturies. Caltenemos que l’equipu de gobiernu entama esti circu públicu con otros fines a los que dixeron. En primer llugar, l’equipu de gobiernu ufierta a les tropes d’ocupación salir a la cai p’asina face-y la publicidá a l’exércitu español de mena masiva y descarada. Ye una verdá que munchos mozos y moces n’Asturies acaben metiéndose nel exércitu por que nun atopen dengún trabayu y ye la única mena de nun emigrar del país. Con esti ensalzamientu militar l’ayuntamientu polesu quier tapecer la realidá de la emigración forciada y ufiertar una opción que resulta ideal pa los partíos PPSOE, como ye que la mocedá entre a formar parte del exércitu español, una mena de desmovilizar a los mozos y moces ya incluso como ye vezu ideoloxizar a estxs manipulándolos. Esta mena de desmovilización conviértese nun importante sofitu a l’españolismu n’Asturies y trata de llantar na sociedá un modelu violentu, autoritariu y españolista. Ye bien sabíu los roles de les fuercies armaes españoles pa colos sos integrantes realizando una fuerte aición d’adoctrinamientu dientro la xera diaria, lo que nun resulta estrañu si tenemos en cuenta qu’enxamás se depuraron a los altos cargos y oficiales que ya taben na direición del exércitu en vida del dictador Francisco Franco.
Darréu tamién quier denunciar que l’exércitu facista español nun solo invade países alloñaos como Afganistán, los Balcanes o’l propiu Líbano, tamién cumple la so función de fuercia d’ocupación na nuesa nación. Ye l’exércitu español, el cual tien como finalidá defender los intereses del réxime capitalista baxo’l que vivimos y perenriba de tou defender a ultranza( a sangre y fueu) la unidá de la “nación” española. La mesma constitución española, de calter neofranquista, da-y a l’exércitu español la responsabilidá de garantizar esta unidá, asina como los porgüeyos de la corona borbónica. D’otra miente nun queremos escaecer que clas de xente ta metía nel exércitu, yá que ye evidente la fuerte presencia d’elementos d’estrema drecha y neonazis nes sos files, nun hai falta recordar que’l caberu muertu antifacista nel estáu español, como tantos otros y otres, morrió a manes d’un neonazi que yera militar de profesión.
Tamién queremos denunciar l’altu gastu públicu que supondrá esta amuesa d’españolismu y autoritarismu yá que como siempres sedremos toes y tolos que paguemos tol montaxe y tol adornu “patriota” d’esti tipu de manifestaciones qu’además suel zarrase con un convite pa les “autoridades”. Camentamos amás que’l desfile camudará enforma esi vienres la vida polesa y munches cais veránse cortaes y el mal tráficu sedrá un esmolecimientu más pa los habitantes del conceyu, sobremanera palxs trabayadores. Esti tipu d’actos yá tuvieron llugar en La Pola nel añu 1996 y l’añu 1998, dando munchos problemes ente la población.
Asina, pidimos a la población asturiano y polesa qu’esprese la so indignación y el so refugu, sobremanera a la mocedá, nes cais de Sieru demientres trescurra l’actu en La Pola y qu’avérense a la concentración que dende Darréu vamos a entamar nel mesmu desfile faciendo una voz discordante con ellí y tratando de refugar esti actu español n’Asturies. Asina, tamién queremos convidar a qu’otres organizaciones antimilitaristes, independentistes o d’izquierdes convoquen la so concentración de mena llibre y conviértase tou nuna concentración conxunta ente distintes fuercies que nun ven normal esti despropósitu militarista. Llamamos a la xente a movilizase nes casi de Sieru esti prósimu 29 de xineru escontra la parada militar d’estos ellementos autoritarios militares.

¡Nin Cabo Noval, nin fuercies d’ocupación nel nuesu país!
¡Puxa Asturies llibre y socialista!

Falta por comfirmar la hora a la que realizarase la parada militar y el sitiu xustu pa la concentración.

4 comentarios:

  1. Primeru convoquen la so concentración y dempúes conviden a otres "organizaciones antimilitaristes, independentistes o d'izquierdes convoquen la so concentración de mena llibre y conviertase tou nuna concentración conxunta" ????¿¿¿¿¿

    Esto nun son formes de facer coses conxuntes, nun se si l'ERA podría convocar estes coses,...

    ResponderEliminar
  2. Yo dende fuera veolo d'otra forma la verdá. Paezme que Darréu failo bien al convidar a otres fuercies a que convoquen nel mesmu sitiu, nel mesmu momentu y col so propiu llema. Paezme que Darréu vió'l tema y quiso garrar la iniciativa y dar la idega. Agora ye cuestiones d'otres siegles y formaciones polítiques/sociales que seya una concentración solu de Darréu o de dellos coleutivos asturianos. Claro que falo dende lo que güeyo perequí, pela rede, pero eso que lleeo paezme perinteresante y una propuesta xenerosa y de bona intención.

    Por otru llau si, yera bono que l'ERA se reactivara, yá nun fixo el día la constitución la so concentración( Poro, debió animase a facela Darréu)y fai tiempu que nun salió nada de dengún conceyu abiertu. Una pena.

    ResponderEliminar
  3. L'anónimu d'enriba nun diz les coses esactamente como son. Si l'ERA decide facer o nun facer daqué y organizaciones pertenecientes lo faen, pa que seya un fracasu de 12 persones, igual ye que daqué falla.

    Darréu nun pue convocar al ERA? Yo creo qu'equí Darréu enquivocóse. Eso sí, toi completamente d'acuerdu cola convocatoria, pero non coles formes. Salú!!!

    ResponderEliminar
  4. no veo cual es el problema de que se realize un desfile militar en pola de siero ,plaza donde esta situado el regimiento principe nº 3.no se obliga a nadie a que lo contemple pero seguro que reunira a muchos polesos y polesas que disfrutaran con un acto diferente por sus calles.y no os olvideis q somos españoles.con tanta division entre comunidades ,pueblos y provincias ,vamos a conseguir lo que no nos hace falta.parece mentira lo estamos viendo todos los dias lo que paso en los balcanes y otros muchos sitios por las divisiones de los pueblos.NUESTRO PUEBLO ES ESPAÑA.UN ASTURIANO

    ResponderEliminar