domingo, 24 de enero de 2010

Fai solidarizáse cola detenía nel actu d'UPyD


Fai! quier solidarizáse cola militante d'Andecha Astur retenida y llevada a comisaría nun actu d'UPyD enantes d'entamar a formulá-y una entruga a la so cabezalera Rosa Díez.

La organización d'esquierda soberanista quier amosar el so sofitu pa cola compañera y ufre tola so solidariedá col partíu nel que milita tres de ser retenida y treslladada a la comisaría de la "policía nacional española" tres de tentar facer una entruga nún actu públicu del partíu de Rosa Díez n'Uviéu.
Sigún informen los medios contrainformativos asturianos, una militante del partíu políticu Andecha Astur qu'acudiere a un actu públicu de la formación españolista Unión Progreso y Democracia foi espulsada pela fuercia y posteriormente treslladada a la comisaría y retenida ellí per parte d'axentes non uniformaos por "llevantar la mano pa facer una intervención" na charra que la so líder, la nacionalista Rosa Díez, taba dando.

Dende Fai! queremos unviar esta nota de sofitu a la militante y, per estensión, al so partíu políticu énte unos fechos que consideramos d'estrema gravedá y enmarcaos nel contestu d'arrequexamientu de la llibertá d'espresión y del restu de llibertaes individuales y coleutives.

A Fai! nun-y estraña qu'una organización que fundamenta la so existencia na defensa de la sacrosanta unidá de la "nación española", acoyendo, treslladando y continuando les tesis primorriveristes na actualidá, faiga usu una y otra vegada de la fuercia pa torgar y criminalizar cualquier tipu de disidencia énte l'odiu qu'esa formación y los sos militantes profesen a les llingües y cultures minoritaries a estinguir pol nacionalismu español. Nesti sen, nun se trata de la primera vegada que les xires provocadores de Díez pel "reinu" xeneren una bayura de protestes y refugues per parte de la población, siendo éstes, amás, silenciaes pola prensa nel meyor de los casos, y manipulaes na so mayor parte.

Ye por ello que, dende Fai! unviamos el nuesu aliendu a la compañera represaliada y facemos un llamáu a denunciar esti tipu de fechos cola mayor contundencia y firmeza, pa desenmazcarar les postures totalitaries y d'imposición del so pensamientu únicu que remanecen de los partíos nacionalistes españoles. Quiciabes tean uníos, pero nin son democráticos nin muncho menos progresistes.


Estrayíu de la so páxina web.

1 comentario:

  1. Foi un actu antidemocráticu dafechu. La mio solidaridá cola víctima de la intolerancia.

    ResponderEliminar