domingo, 31 de enero de 2010

Despliegue policial sin precedentes, identificaciones y retenciones mientres el desfile militar




Un manifestante foi multáu alministrativamente por pasear pela acera a lo llargo del control policial

Los ciudadanos y ciudadanes que quixeron concentrase, exercitando'l so drechu a espresase llibremente pa amuesar, la so refuga al exércitu nel actu convocáu por Darréu sufrieron indetificaciones, siguimientos, retenciones,... Según Darréu, la fuerte presencia policial "condicionó enforma la concentración antimilitarista" con "retenciones a ciudadanos en tol pueblu , identificaciones y retirando munches vegaes pancartes y cartelos de calter antimilitarista". Pa la organización xuvenil "esto ye una amuesa más de la democracia que tenemos n’Asturies, onde la refuga a un espectáculu públicu belicista ye perseguíu con tol despliegue represivu posible y onde nun pue aparecer una voz crítica".


Alredor de les 12:00 hores, militantes independentistes xuntáronse delantre la Casa de Cultura de La Pola, "pero enantes de tar naide ellí yá taba la policía española, que retiró too tipu de propaganda y pancartes de rempuesta al actu" espliquen dende Darréu que sorraya "los ellí aconceyaos foron identificaos y retenios pola policía fasta que finara l’actu del exércitu español".

Otros ciudadanos qu'intentaron averáse al actu antimilitarista tamién foron "reteníos ya identificaos o perseguíos por conocíos miembros de la brigada d'información, ensin poder aportar a la concentración". La policia acabó arrequexando a los y les manifestantes na entrada de la Casa Cultura énte'l plasmu de los usuarios de les instalaciones onde s'alcuentra la biblioteca, intentando asina torgar lo más posible la so visibilidá.

Na zona de la Plaza d'abastos, onde tamién hebo protestes, "siguieron les persecuciones a la ciudadanía crítica por parte de la policía y les identificaciones y tres dellos xestos chulescos por parte de la policía, disolvióse l’actu antimilitar" esplica Darréu nel so comunicáu. "Denunciamos la descomanada presencia policial en La Pola. Denunciamos les persecuciones policiales y el llimitáu drechu que tuvimos a espresanos llibremente, ya manifestanos escontra’l desfile torgando la policía l’accesu a les inmediaciones al desfile a tou aquel que paeciera 'sospechosu'".

Pela so parte, el muerganu Antirepresivu Sofitu denunció "la ocupación y ostentación de fuercia" fecha na mañana d'ayeri pola policía española "cola sida del desfile militar del so exercitu nes cais de La Pola".


Al empar, la organización antirrepresiva solidarizóse "con tola xente que foi a manifestar la so refuga al actu y que sofrió identificaciones, que foron reteníos mas de 30 minutos p'acallar les protestes y qu'un d'ellos, militante d'Andecha Astur, foi multáu alministrativamente por pasear pela acera a lo llargu del control policial".

Sofitu finca en que "L'exercitu d'ocupación paseó per cais vacies de públicu y enllenes de furgones de policies españoles armaos".
Fonte: Infoasturies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario