domingo, 31 de enero de 2010

El desfile militar de La Pola, un fiascu.


L'actu militarista y propagandísticu malpenes xuntó público y ente un despliegue policial descomanáu hebo protestes antimilitaristes.

De cutre, triste y ranciu se pue calificar el desfile militar organizáu pol Ayuntamientu de Sieru ayeri. Pa los y les polesos l'actu paso desapercibíu si nun fuere poles molesties que'l pieslle d'una decena de cais céntriques un día llaborable y el despliegue policial causaron. La televisión pública del 'Principado' fizo d'altavoz del actu d'exaltación del exercitu y los sos valores desplegando en La Pola un despliegue impresionante, desproporcionáu y costosu. La parada militar tuvo la so rempuesta na cai y decenes de persones amuesaron en La Pola la so refuga al actu y al exercitu.


Les autoridaes, los mandos militares y un pequeñu grupu de ciudadanos, la mayoría d'edá avanzada, foron los únicos a los que-yos debió prestar l'actu d'ayeri en La Pola. La TPA tampoco debería tar contenta por desplazar tal despliegue audiovisual a La Pola, con metros y metros de cableáu unidades móviles,...si nun fuere pol interés ideolóxicu que-y puedan dar los que manden nel Ente lo d'ayeri nun pue ser más qu'un fiascu.


A la mayor parte de la ciudadanía presta-yos más el desfile del antroxu o la cabalgata de reis que ver a 150 uniformaos diendo al trote pela cai. Nun llevantó pasiones el desfile, más bien tolo contrario. Nes selmanes anteriores organizaciones y coleutivos abondo amuesaron la so refuga al actu, estos díes nes cais viéronse cartelos contra'l desfile y el mesmu día del actu hebo prtestes antimilitaristes pese al intentu de silenciales, torgales y criminalizales con un fuerte despliegue policial . Pese a la presión policial hebo protestes

Les protestes militaristes centráronse na Casa de Cultura per onde pasó'l desfile a pocos metros en dos ocasiones y en la plaza d'abastos onde acabó'l desfile. Los concentraos en la Casa la Cultura, con cartelonos con llemes d'Exérctitu Non, Asturies Antimilitarista o Pa cabalgata la de reis, xiblaron y glayaron al so pasu llemes antimilitaristes ya independentistes. Foron identificaos por antidisturbios y reteníos na entrada d'una Casa Cultura acordonada por fuercies policiales. Tamién hebo protestes na plaza d'abastos onde finaba l'actu y taben tolos participantes nelli.

El nuevu coronel al mandu del Acuartelamientu del Cabo Noval, Francisco Rosaleny, anunció l'unviu d'ente 400 y 500 soldaos a Afganistán.
Fonte: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario