viernes, 14 de mayo de 2010

Andecha Astur refuga cualesquier pasu atrás nos derechos sociales


Andecha Astur asoleyó nuna nota prensa "el más absolutu rechazu otra vuelta más a les polítiques neolliberales y xabaces del PSOE", qu’esta vegada dende’l gobiernu de Madrid "pretenden llantanos pola fuercia una reforma llaboral y un “reaxuste estructural” que nun ye sinon un eufemismu del tixeretazu que van dar al gastu social y los servicios que beneficiaben a quienes más lo necesitaben" denuncia la organización política asturiana. "Estes medíes además vienen daes polos organismos internacionales del gran capital, que por supuestu, atienden a los porgüeyos de les grandes fortunes y non del Pueblu Trabayador, lo mesmo que pasó hai unes selmanes en Grecia" critiquen.

Asina, sorrayen vemos como PP, PSOE, les asociaciones d’empresarios y dellos organismos capitalistes internacionales, "glayen al unísonu les sos consignes catastrofistes sobre la economía estatal, echando balones fuera sobre la so propia responsabilidá na situación y col mayor de los cinismos culpando a les clases populares" por llevar al “endeudamientu del estáu”.

Andecha critica qu'un gobiernu se diz “socialista” garre como propies les propuestes de les clases poderoses anunciando recortes nos sueldos del funcionariáu, baxaes nes pensiones, desapaición de les ayudes a la dependencia y en definitiva en tixeretazos en toles prestaciones públiques y de la seguridá social. "Van desapaecer además dalgunes de les medíes estrella o meyor estrellaes del gobiernu ZP", el nomáu “cheque ñacaru” que, critiquen, "se regalaba por igual a quienes lo necesitaben y a quien tuviera una renta alta" y tamien la reduición de los 400 euros nel IRPF que "d’igual mou nun facia distinciones ente ricos y probes". P'Andecha estos recortes "ta claru que solu vamos carecer los de siempres, la clase trabayadora" y la reforma llaboral que "va cebase en nos con un mayor abaratamientu si cabe del despidu, retrasu de la edá de xubilación y otra vuelta na tuerca de la precarización de los contratos y les condiciones de trabayu."

Esti gobiernu, "el del socialismu de los ricos", critiquen "nun piensa en recuperar l’impuestu sobre’l padremuñu, nun piensa n’aumentar la persecución del gran fraude fiscal que ye una autentica tomadura de pelu, gravar les rentes más altes, en definitiva, facer que quienes más tienen seyan los que más aporten a l’ayalguería pública y arrecostinen col mayor coles consecuencies d’una crisis qu’ellos provocaren".

¿Como puen falar d’amenorgar l’endeudamientu públicu con estos recortes qu’a la fin en númberos ye calderilla, cuando entá tan tresvasando a la banca los 50.000 millones d’euros del dineru de toos y toes que-yos regaló’l gobiernu col silenciu de la izquierda institucional y les grandes centrales sindicales hai unos pocos meses? entruga Andecha apuntando a esti tresvase como responsable de la multiplicación de la deuda pública y que foi "al bolsu de les mismes persones que son responsables de metenos de llenu n’esta crisis del gran capital y qu’agora pretender marchar de rosines con cara de disimulu y lliteralmente tomandonos por bobos y por bobes".

Dende Andecha Astur asoleyen "el más firme de los rechazos a estes polítiques neolliberales y antipopulares" apostando por dir na direición contraria: "Por exemplu gravando les rentes altes y los grandes padremuños económicos, quien más tien ye quien más tien que dar. Queremos que la banca que recibió millones d’euros públicos pase al manes de toes". Andecha nagua porquemeyora de les infraestructures n’Asturies siga alantre "superando la delda hestórica pa con esti país", pero "con criterios racionales y non eleutorales, fuxendo del megalomanismu y de la destruición innecesaria de la tierra". Apuesta tamién pola ganadería, l’agricultura y la pesca n’Asturies, "modernizando estos seutores pero ensin perder les sos señes tradicionales de sostenibilidá y respetu col mediu ambiente" y defende "les condiciones llaborales y l’accesu garantizáu a un trabayu dignu".

En definitiva,Andecha Astur defende y va defender "los nuesos drechos como país y como Pueblu Trabayador" y poro dende esta organización llamen a la rempuesta social "ante fechos tan graves", asina "la rempuesta del pueblu griegu ante los mismos fechos tienen qu’allumar al pueblu asturianu y al restu de los pueblos del estáu español y d’Europa".

Fonte: Infoasturies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario