viernes, 14 de mayo de 2010

La Corriente Sindical d'Isquierda señaló güei que les últimes midíes adoptaes por Zapatero suponen la "lliquidación definitiva" del Estáu de Bientar.


La Corriente Sindical d'Isquierda señaló güei que les últimes midíes adoptaes por Zapatero suponen la "lliquidación definitiva" del Estáu de Bientar pa tola clase trabayadora y sociedá en xeneral, que les sos midíes tán empuestes "a protexer entá más los beneficios ya intereses del capital". Esta situación que va suponer más medría del desempléu y un empeoramientu de les condiciones llaboral y social, señaló'l sindicatu, lleva implícitamente acompañada una situación social na que va aumentar la esclusión social, la probeza y la precariedá llaboral.

"Esto ye visible na congelación de les pensiones a partir de 550 euros, toos aquellos pensionistes que puedan tar sobreviviendo con 600 o 700 euros van ver conxelaes les sos percepciones económiques de forma indefinida ente que la carestía de la vida sigue aumentando de forma alarmante", manifestaron dende CSI. El sindicatu sostien que la gravedá d'esta situación va vese apinada cuando'l restu les alministraciones, 'Principado' y Conceyos, realicen los sos planes p'amenorgar los gastos na cantidá que tán obligaes poles nuevu midíes.

"Hasta fai bien poco tiempu, tantu Zapatero como CCOO y UXT, dicíen que nun se tomaría nenguna midida qu'afectara los intereses de el trabayadores, pretendiendo apangar asina'l gran descontentu social que se taba xenerando. Y agora vemos como tol pesu del plan de Zapatero recai sobro los llombos de les clases más desfavorecidas", señaló'l sindicatu.

Ante esta pergrave situación, dende la Corriente Sindical d'Esquierda refuguen y conderguen l'aplicación d'estes midíes y faen un llamamientu a tola clase trabayadora asturiana y al pueblu asturianu, en xeneral, a salir a la cai "siguiendo l'exemplu de los nuesos compañeros y compañeres de Grecia" pa refugar lo que supon esti ataque letal al conxuntu de la clase obrera y sectores populares.

Fonte: Infoasturies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario