lunes, 7 de febrero de 2011

El PSOE defende a los corruptos


La candidata socialista a l'Alcaldía d'Uviéu, Paloma Sainz, defendió la xestión del ex conseyeru d'Educación, José Luis Iglesias Riopedre, que mientres siete años "esllombóse pola educación na rexón, concitando'l so respetu personal y profesional".

En declaraciones realizaes a Europa Press, recordó que l'ex conseyeru, --encarceláu por presunta corrupción-- llogró elevar los recursos ministeriales penriba de lo que correspondía a la población y asitiar a Asturies como "la tercer comunidá en bonos resultaos educativos".

Sainz mostróse partidaria de que les investigaciones xudiciales que lleva a cabu'l Xulgáu d'Instrucción númberu 4 de Xixón sigan el so cursu y analícese "en fondura, en toles direcciones y sentíos" pa que se detecten toles supuestes irregularidaes y los responsables "paguen por ello". "Quiero que s'esclare too pronto, de la meyor manera posible", calcó.

Amás, y en confesando la so "sorpresa" pola detención de los que fueron ente'l 2003 y el 2007 los sos compañeros, recordó qu'Iglesias Riopedre "yera'l primeru en llegar a la oficina y l'últimu en marchar" y destacó la so "permanente disponibilidá" pa solucionar los múltiples problemes qu'afectaron siempre al departamentu.

Sainz, que se refirió al so antiguu "xefe" como una persona "con carácter", afirmó que l'apoyu del ex responsable rexonal d'Educación a lo público ta "fuera de toa duda" y encamentó repasar la so xestión y la modernización de la Conseyería "a múltiples niveles".

Siempre en relación a la conocida como 'Operación Marea', la vocera del Grupu Municipal Socialista "alvirtió del peligru" de vincular el procedimientu xudicial col llabor de gobiernu del presidente, Vicente Álvarez Areces, a quien atribuyó una "xestión amplia, bona y ambiciosa, con resultaos estupendes".

Amás, sorrayó que foi la mesma Alministración la que detectó les irregularidaes y les punxo en manes de la Fiscalía. "Paezme bien peligroso que se quiera contaminar lo que ta alredor porque ta en xuegu la lexitimidá de les instituciones y de la política, como instrumentu de llucha pa que les coses funcionen meyor", remachó.

No que se refier a Uviéu, la candidata dixo que los grupos de la oposición nun vieron tovía los espedientes municipales qu'esti xueves-yos ofreció l'alcalde, al qu'acusa de nun permitir l'accesu a la información y de "mentir".

Fonte: Glayiu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario