viernes, 16 de marzo de 2012

Gotor gana les eleiciones y repite como rector de la Universidá

Vicente Gotor consiguió, con un 66,52 por cientu de los votos, ganar les eleiciones a rector de la Universidá d’Uviéu. Derrotó a Paz Andrés, al igual que nel 2008, anque con un porcentaxe de votos trés puntos mayor.

El caderalgu de Química Orgánica y Inorgánica de la Universidá d'Uviéu sumó un total de 3.720 votos (66,52 por cientu) por 2.332 (33,62 por cientu) de la so rival. Hai cuatro años, na segunda vuelta de la votación, Gotor sumaba un 63,25 por cientu del total, mentes qu’Andrés algamaba un 36,75 por cientu.

Tres conocer los resultaos, el rector pa los cuatro años próximos agradeció los apoyos eleutorales colos que meyora en más de tres puntos los conseguíos nel 2008 y púnxose como oxetivu alcanzar la "escelencia" na institución académica asturiana. "Tán mal nun lo fiximos", dixo conteníu en declaraciones a los medios en referencia a los resultaos de les urnes, pa depués apuntar que yá tenía la so vida "preparada p’ayudar a la universidad" na so etapa académica última.

Gotor agradeció’l llabor del so equipu rectoral y eloxó una campaña "llimpia" cola otra candidata. Tamién, tres facer referencia a les dificultaes añadíes que va sufrir pola crisis económica, reiteró la so intención de contar con tol personal, priorizando la docencia y la investigación. Pa ello, comprometióse a dar oportunidaes a quienes tean acreditaos pa poder remocicar la plantiya. "Necesitamos savia nueva de calidá", calcó.

Pela so parte, Andrés señaló “que debo terminar equí, güei, esta faceta de la mio vida universitaria". La caderalga de Derechu Internacional Públicu y Rellaciones Internacionales de la Universidá d’Uviéu reseñó que la comunidá universitaria "tomó la so decisión" y que lo que-y correspuende a ella ye "asumila". "Felicito al rector eleutu y deseo-y aciertos pol bien de la Universidá", dixo. La candidata tamién aprovechó p’agradecer el sofitu col que contó, tanto ente los eleutores como ente los compañeros y destacó qu’espera qu’alguien garre’l relevu dientro cuatro años “porque sigo pensando qu’Asturies merez una Universidá meyor”.

Fonte: Asturies.com

No hay comentarios:

Publicar un comentario