viernes, 16 de marzo de 2012

N’Ast protesta pola retirada del sofitu del Ayuntamientu de Xixón a la promoción editorial

Piden que se caltenga'l sofitu pa la edición n'asturianu.
Dende l'asociación cultural N'Ast vienen d'asoleyar un comunicáu nel que manifiesten la so "protesta énte la esapaición de la política de promoción editorial del Ayuntamientu de Xixón. El sofitu económicu del Gobiernu municipal a la edición cultural pasó d’implicar más dos millones d’euros ente los años 2010 y 2011 a nun acutar nin un euru nel presupuestu municipal d’anguañu, precisamente nunos intres especialmente difíciles pal seutor editorial asturianu".

Dende l'asociación consideren que "la desapaición d’esta llínea d’actuación supon non solamente un dañu al espardimientu de la cultura sinón tamién a la mesma economía asturiana yá que nun escaezamos que les industries culturales son una fonte de riqueza que enxamás se potenció correchamente".

Poro, N'ast solicita como mínimu "que se caltenga’l sofitu pa la edición en llingua asturiana, dao la conocía situación de amenorgamientu que carez la nuesa llingua nacional por mor de la falta de respetu a los drechos democráticos de los asturianos en materia llingüística ".

No hay comentarios:

Publicar un comentario