viernes, 16 de marzo de 2012

Recuperar na cai lo que nos roben nos despachos

Fuelga Xeneral: Llamamientu de la CSI a la fuelga xeneral

La Corriente Sindical d’Izquierda quier facer un llamamientu a les y los trabayadores y al conxuntu’l Pueblu Asturianu, a la fuelga xeneral y a tornar esti 29 de marzu nel primer día d’una movilización continua, permanente y ensin contemplaciones.

En la CSI nun vamos aceutar denguna negociación sobro esta Reforma Llaboral y desiximos la so retirada darréu, asina comu del Acuerdu pol Emplegu y la Negociación Coleutiva, apautáu anteriormente por CCOO, UXT y la Patronal. Esti sindicatu nun va, nin siquier, a entrar a valorar denguna triba de negociación y alvierte a les cúpules sindicales de CCOO y UXT, del grave enfrentamientu, col conxuntu la clas obrera, al que van vese embocaos, en casu de querer llevar alantre tala negociación. La CSI va facer cuanto pueda por qu’esta fuelga nun seya esclusivamente un paru llaboral de 24 hores.

Los cientos de miles de paraes y paraos d’Asturies, los cientos de miles de trabayadores na precariedá, los cientos de miles de trabayadores de la economía sumerxía y los cientos de miles de presones estafaes por este sistema capitalista, tienen de ser los y les protagonistes d’esti día de llucha.

Pa la CSI, seis millones de paraos y paraes son doce millones de brazos cruzaos, qu’esti 29 de marzu tienen d’arremangase, xunta’l restu trabayadores, pa entamar a ganar na cai tolo que nos roben nos despachos. ¡ENSIN CONTEMPLACIONES!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario