jueves, 3 de mayo de 2012

Darréu participó esti primeru de Mayu na movilización entamada polos sindicatos de clas en Xixón.

La Organización de Mocedá Independentista Revolucionario Darréu, participó esti martes na manifestación cellebrada en Xixón con motivu del 1u mayu, entamada polos sindicatos Corriente Sindical d’Izquierda, SUATEA y CGT. Darréu participó nesta movilización baxo una pancarta col llema: “La clas obrera tien más necesidá de respetu, que de pan”. ¡Mocedá faite respetar!, acompañada de banderes del país y banderes socialistes.

Dende Darréu llamamos a la mocedá a seguir lluchando y organizase polos sos drechos como asturianos y como trabayores, al marxe de sindicatos foriatos amariellos que namái quieren enriquecese a costa de la Pueblu Trabayador Asturianu, sobremanera de la mocedá. Aportó’l momentu nel que la xente mozo xunta ya organizada lluche por superar la situación predemocrática que carez Asturies y en defensa de los drechos que-y correspuenden como Pueblu.

Nesti añu ainda más si ye posible, la mocedá asturiano sigui viviendo una situación llaceriosa, ensin futuru dalgunu, condergada a la precariedá y la emigración forciada, amás les moces y mozos que lluchen en defensa de los sos drechos s’alcuentren rápidu cola represión. L'únicu camín posible ye’l de la llucha y l'autorganización del Pueblu Trabayador Asturianu de cara a conquistar tolos sos drechos sociales. Una llucha en defensa de los sos intereses coleutivos basada na defensa de los drechos nacionales d'Asturies, el socialismu y la solidaridá ente pueblos.

De www.darreu.org

No hay comentarios:

Publicar un comentario