domingo, 11 de noviembre de 2012

¡A LA FUELGA XENERAL!

Esti prósimu miércoles, los sindicatos desclasaos, burocratizaos, capitalistes y españoles CCOO y UGT llamen a la fuelga xeneral en tol Estáu Español. Esta convocatoria coincide tamién con una xornada de fuelga xeneral en bona parte d'Europa.

Nun podemos escaecer, dende la izquierda soberanista asturiana, la entidá de los convocantes d'esta xornada, una xornada que llega tardi, mal y con un mensaxe, claro ta, aburguesáu y español, como nun podría ser d'otra mena dende los sindicatos mariellos. Obviamente, hai que ser críticos y reflexivos a la hora de facer analis d'esta convocatoria, pero tampocu podemos dexar de llau la mesma, yá que la fuelga xeneral ye tan d'ellos como de nueso.

Esti 14 de payares, tenemos d'aprovechar a espeyar nes cais d'Asturies la postura'l soberanismu socialista asturiano énta la grave situación socioeconómica y política que vivimos. Tenemos qu'aprovechar la convocatoria pa facenos ver, pa dicir al Pueblu Asturianu qu'anque nun seyamos un gran movimientu de mases pel momentu nós siempres tamos ehí y nós siempres calteniendo la dignidá y la coherencia, non como otros oportunistes.

Por supuestu, nin que dicir tien que nun fai falta llamar a los y les patriotes d'Asturies a la cai'l miércoles. El soberanismu d'esti país medrará y entamará grandes dinámiques el día que seyamos quien a caltener el tipu y tar nes cais continamente coles lluches populares d'esti pueblu. Poro, nesti día, tenemos de tar colos piquetes informativos, tenemos de crear una rede de propaganda de cara a llamar a la xente a secundar la fuelga o tenemos de tar nes convocatories qu'asumamos. Esi ye l´únicu camín pa normalizar esti movimientu políticu y non baxar los pantalones a nivel ideolóxico y convertinos en fuercies rexonalistes y socialdemócrates.

Asina pues, esperemos que'l soberanismu revolucionario d'esti país seya quien a visibilizase nesta convocatoria de fuelga. Ye fundamental participar de forma masiva na movilización de los auténticos sindicatos de clas y amosar ellí que'l camín de la soberanía política y económica pa esta nación ye'l camín y l'alternativa real al bloque capitalista español.

Siendo realistes, da la sensación que la convocatoria, como casi siempres, garra col pie tornáu al nuesu movimientu políticu. Hai que ser realistes pero tamién ambiciosos. Tenemos de tener en cuenta esta xornada de fuelga y nun quedar en casa. Depués, cuando pase tou, habrá qu'analizar puntos fuertes y febles y dir sacando conclusiones válides y granibles de cara ameyorar na prósima convocatoria d'esti tipu. La fuelga ye un día de llucha y compromisu, pero hai que tener un nivel de movilización caltenía, permanente. Namás asina podremos facer esconsonar al Pueblu Trabayador Asturianu de la situación real y les posibles soluciones asturianes y revolucionaries.

¡Esti miércoles nun quedes en casa!

¡Trabaya por Asturies y pol to futuru! ¡Secunda la fuelga y participa activamente!

¡Puxa Asturies llibre y socialista!

No hay comentarios:

Publicar un comentario