domingo, 11 de noviembre de 2012

Darréu homenaxeó a los Mártires de Carbayín

La organización de mocedá Darréu desendolcó un actu d'homenaxe nel cimenteriu de la llocalidá sierense, n'alcordanza de los Mártires de Carbayín.
 
Según despliquen dende la organización de mocedá Darréu "Una veintena de persones axuntámonos esti sábadu 10 de payares pa rendir homenaxe a los Mártires de Carbayín. Pasaes les 13:00 hores entamó l'actu d'homenaxe a estes 24 persones, asesinaes y torturaes pola Guardia Civil Española d'una forma xabaz n'ochobre de 1934 por mor de la so militancia y compromisu cola causa revolucionaria y anticapitalista. Les persones ellí aconceyaes entramos nel Cimenteriu de Carbayín Altu hasta llegar énte la fosa común que rinde homenaxe a estos heroes del Pueblu Trabayador Asturianu".

Nesi llugar tan simbólicu "depositamos una ramu flores, una bandera de la organización Darréu y una asturina como símbolu d'homenaxe. Depués d'un xunitariu aplausu un compañeru de la organización entamó la intervención d'homenaxe de la mocedá soberanista revolucionario. Na intervención cincó en caltener viva la memoria de los Mártires de Carbayín, como exemplu de l'Asturies digna que nun se rinde. Amás, el nuesu compañeru quinxo tresmitir la idea de los paralelismos hestóricos ente l'Estáu Español de 1934 y el d'anguañu, como muérganu de poder y represión de la oligarquía capitalista, cola so natura reaccionaria y violenta".

Amás, dende Darréu "llamose de nuevu a recuperar la memoria d'estes persones, atalantando que'l so espíritu enxamás morrerá y son exemplos de compatriotes como ellos los que deben allumar la nuesa llucha pola lliberación nacional y social d'Asturies. Cincose na idea de qu'esta doble lliberación ye l'únicu garante de plena soberanía y llibertá pal nuesu pueblu. Con un puxa emotivu finó esti actu que dende Darréu queremos siguir faciendo añu tres añu cola fin de recuperar la memoria'l Pueblu Trabayador Asturianu y tresmitir a les nueves xeneraciones l'enfotu exemplar d'estos mártires d'Asturies. Dende Darréu queremos agradecer fondamente l'asistencia a toles persones por facer posible esti actu d'alcordanza".

FONTE: Infoasturies

No hay comentarios:

Publicar un comentario