domingo, 11 de noviembre de 2012

INTERVENCIÓN DE DARRÉU NEL HOMENAXE A LOS MÁRTIRES DE CARBAYÍN

Un añu más, esti ye'l segundu, venimos nel mes de payares a homenaxar a los Mártires de Carbayín y a tolos nuesos compatriotes que cayeron dignamente contra la bestia capitalista, facista y españolista. Como dicimos, esti ye'l segundu añu pero asperamos que dende Darréu y dende la izquierda soberanista sigamos acudiendo tolos años a esti llugar a ufrir un dignu homenaxe a estos heroes del Pueblu Trabayador Asturianu.
 
Na nueche'l 24 d'ochobre de 1934, nel procesu sistemáticu de represión a la Comuñá Asturiana qu'entamó l'Estáu Español, 24 persones fueron llevaes a La Curuxona procedentes de Ciañu y Sama. Depués de que la Guardia Civil baxara a estes persones del camión fueron enterraos vivos depués de la más xabaz tortura. Los facistes uniformaos ataron a estes persones con cuerdes y na escuridá emplegaron machetes y bayonetes pa mutilar y tortura a estes persones hasta la más doliosa muerte. Munchos, cuando yeren enterraos, tovía taben vivos. Lo asocedíu esi día, por supuestu, cuntó cola total complicidá'l poder capitalista, reaccionariu y españolista.
 
Estes persones fueron torturaes y asesinaes pola so militancia y compromisu anti-capitalista y por lluchar y pensar nuna Asturies meyor y un mundu más xustu. Esa foi la razón que tuvo l'Estáu Español pa asesinar impunemente a estes persones, trabayadores y revolucionaries, y tamién, como non, pa tratar de tapecer estos fechos. Poro, nun podemos escaecer l'exemplu d'estos heroes, que morrieron pasando pola peor de les muertes pero enxamás doblaron la rodiella énte l'enemigu facista y capitalista.

Al igual qu'anguañu, en 1934, cuando asocedió esta salvaxada, namás propia d'un Estáu fondamente reaccionariu, la dominación social exercida pol sistema pol sistema capitalista cada vegada taba más cuestionada pola esplotación, represión, miseria y probitú qu'ufría a les clases populares. Los paralelismos hestóricos son incuestionables y mos revelen la natura inmovilista y violenta que tien el capital y el Bloque Oligárquicu Español como señes d'identidá.


Depués de 78 años, siguimos sofriendo la represión del mesmu sistema socioeconómicu,al empar que'l mesmu estáu, España, sigue imponiendo al nuesu país les recetes y midíes que namás beneficien a la burguesía y tornen más na miseria y la esclavitú al Pueblu Asturianu. Dende Darréu queremos tresmitir una entruga a la mocedá asturiano: ¿ Por qué siguimos escoyendo capitalismu y España cuando namás signifiquen miseria y xabaz represión? ¿ Nun sedremos más llibres cuando optemos por desaniciar la esplotación capitalista y la opresión nacional?


Nesti sen, dende Darréu tenemos nidio que'l camín de la llibertá namás ye un: el de la soberanía política y económica d'Asturies como nación, construyendo un procesu popular col qu'algamemos una República Asturiana al serviciu de les y los trabayadores, non de los esplotadores y caciques. Y nesta ambiciosa pero irretrucable xera nun podemos más que tomar exemplu de la entrega revolucionaria y el valir d'estes persones que güei homenaxeamos. Ellos son la lluz qu'alluma'l camín de la llibertá'l nuesu pueblu y ellos nun querríen ver que la mocedá asturiano d'anguañu s'acobarda contra la oligarquía española de güei. Tenemos que confiar que con llucha, voluntá y compromisu el futuru ye de nueso, como'l futuru ye d'ellos, de los Mártires de Carbayín, por pertenecer yá por méritu propio a la hestoria d'Asturies. Que nun caigan nel escaezu, que vayan con nós pa siguir na llucha.

¡PUXA LOS MÁRTIRES DE CARBAYÍN!

¡PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario