jueves, 8 de noviembre de 2012

¡¡¡ A LA FUELGA XENERAL !!!

Los retayos del Gobiernu pa saldar la mal llamada “delda pública” nun son más qu'una escusa pa regalar a la banca privada tolos recursos económicos que'l conxuntu la clas obrera precisa pa poder llevar una vida digna. NUN YE LA NUESA DELDA, YE LA SO DELDA: QUE LA PAGUEN ELLOS.

L'INSOPORTABLE NIVEL DE PARU, coles remortines de miseria y probeza que prevoca, l'esmantelamientu los servicios públicos (Sanidá, Educación, Servicios Sociales, etc.), el descomanáu aumentu’l nivel de probitú, la Reforma Llaboral, la precarización xeneralizada de les condiciones de trabayu y la brutal represión de les protestes y movilizaciones obreres, son razones enforma pa entamar, non yá una fuelga xeneral, sinón cuantes sían precises p’algamar la xusta repartida la riqueza, recuperar los drechos sociales pa toes y toos y, cuantimás, el drechu de toles persones a vivir dignamente.

Retayar en Sanidá ye matar, porque atenta escontra la nuesa salú. Retayar n'Educación ye tornanos en man d'obra analfabeta. Retayar en Servicios Sociales ye abandonar a la so suerte a les presones más necesitaes. Despidir ye mandar a les persones a comer de la basura.

Pa la CSI, hai demasiaes razones pa faer una fuelga xeneral y nenguna pa nun faela.

La CSI refuga del sindicalismu del pactu social y llama a la fuelga xeneral non sólamente como un día de paru llaboral, sinón como l'entamu d'una movilización xeneral de la clas obrera asturiana que, solidariamente cola del restu los pueblos del Estáu español y d'Europa, llante cara al capitalismu y avance nel camín del so desaniciu dafechu.

Porque'l capitalismu ta fracasáu. Porque namás trae miseria y probeza. Porque encarcela a los y les trabayadores y protexe a los poderosos y a los braeros criminales.

EL 14 PAYARES: ¡A LA FUELGA XENERAL!.Ver más

No hay comentarios:

Publicar un comentario